مقالات

چطور برای کودکم خرید کنم

چطور برای کودکم خرید کنم؟

دقت به برخی نکات کوچک در هنگام خرید باعث میشود انتخاب بهتری برای کودکان خود داشته باشیم.


1. برای انتخاب سایز مناسب، مطمئن ترین روش مقایسه با لباسهای قبلی کودکمان هست، به همین خاطر بهتر است از لباس های قبلی کودکتان به همراه داشته باشید.

2. چون رشد کودکان سریع اتفاق می افتد، همیشه یک سایز بزرگتر از سایز دقیق کودک انتخاب کنید. سایز بزرگتر از جهتی راحتی در تحریک آنها را به دنبال دارد.

3. حتی الامکان لباسهایی رو انتخاب کنین که از الیاف طبیعی یا اصطلاحا نخی تشکیل شده باشه، اگر بسته به سبک لباس، پارچه رویی از الیاف مصنوعی باشد، حتما کنترل کنید که آستر نخی زیر اون به کار رفته باشد.

4. سعی کنید دانش بصری رو در خودتون تقویت کنین، با کمی سرچ و مطالعه در این زمینه، در زمان خرید به بهترین هارمونی رنگها در لباس کودکتان خواهید رسید.

5. بهتر این هست که از چهار سالگی به بعد، نظر فرزندتان را در هنگام خرید جویا شوید

و چند نکته حاشیه ای ولی خیلی مهم

6. هنگام خرید برای کودکان با سن پایین تر بهتر اینه که کریر یا کالسکه و اسباب_بازی محبوبشان همراهتون باشه، تا در صورت خستگی کودک، مانعی برای تمرکز یا وقت گذاشتن پیش نیاد.

7. حتما نوشیدنی و خوراکی همراه داشته باشید، چون بچه ها برای رو مود بودن حین خرید نیاز به پذیرایی دارند. البته توجه داشته باشد داخل فروشگاه کودکان خوراکی به دست نباشند، چون فروشنده ها رو این مورد خیلی حساسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *